Anglicko-německý kroužek:
Výuka je pojata hravou, avšak efektivní formou, přizpůsobena věku dětem
V hodině jsou využity tyto prvky: grafomotorické, hudební, obrázkové, herní a naučné
Díky tomuto pojetí dokáže dítě při výuce cizího jazyka zapojit všechny smysly. Kombinace hudební a obrázkové dokáže dítě snadněji naučit se cizímu jazyku, neb lidský mozek funguje v obrazech, pomocí asociací a vizualizace
Díky bilingvní metodice dítě snadněji pochopí rozdíly a podobnosti mezi anglickým a německým jazykem
Čím dříve se dítě naučí mluvit cizím jazykům, tím přirozeněji mu to půjde
Výuka anglicky-německého jazyka je pojata školkovou formou „učení hrou“
Hodina je koncipována na 30 minut, po tuto dobu jsou děti schopny udržet pozornost
Anglicky hravě / Německy hravě:
Výuka je pojata hravou formou, důraz je kladen především na hudební stránku, a to formou anglických/německých písní, básní, zpěvu, her a říkadel
V hodině jsou dále využity tyto prvky: grafomotorické, obrázkové (tzv. flashcards), herní a naučné
Dítě je do výuky aktivně a hravě zapojeno, díky čemuž si hodinu užije, a zároveň se efektivně seznámí s cizím jazykem
Hodina je koncipována na 30 minut, po tuto dobu jsou děti schopny udržet pozornost
Hudební kroužek z pohádky do pohádky
Děti se seznámí s písničkami z pohádek a večerníčků
Pomocí nejrůznějších hudebních nástrojů (dřívka,triangly,rolničky na ruce,kastaněty,zvonky,chrastítka,tamburíny,paličky, bubínky a xylofon) si děti vyzkouší, jak vzniká v hudbě rytmus
Děti se pomocí hry na hudební nástroj a doprovodných her k tomu naučí s rytmem pracovat
V hodině jsou využity tyto prvky: vytleskávací, hudební, herní, pěvecký, taneční a vizuální
Děti jsou zapojeny aktivně, samy si vyzkouší: zpěv, práci s rytmem a správnou artikulaci
Hodina je koncipována na 30 minut, po tuto dobu jsou děti schopny udržet pozornost.